تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

با درآمد از اینترنت رییس خودت باش


کسب و کار اینترنتی در منزل


کسب در آمد از همکاری در فروش مجموعه کسب و کار اینترنتی در منزل

 

شاید اول کار بگویید همکاری در فروش! من نمی توانم این کار را انجام دهم و ... ! اما صبر کنید ما یک روش به شما یاد می دهیم که همین آلان و با ده دقیقه وقت گذاشتن قابل اجرا باشد.... پس متن را تا آخر با دقت بخوانید تا متوجه موضوع شوید ...

آیا می خواهید 70 درصد درآمد فروش مجموعه کسب و کار اینترنتی در منزل به شما تعلق بگیرد؟ پس متن زیر را مطالعه نمایید :

فقط در کمتر از چند ساعت کلی درآمد خواهید داشت فقط کافی است مراحل زیر را یکبار تست بزنید. مطمئن هستم از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.

در ایران حق کپی رایت رعایت نمی شود اما ما هم می دانیم کپی کردن فایل دیگران و فروش آنها زحمت و تلاش آنها را ضایع می نماید. ما فکر می کنیم دزدی یعنی اینکه دارایی مالی مانند یک کالا و جسمی را از کسی دزدی نماییم اما دزدی می تواند شامل دارایی های فکری هم باشد یکی از دارایی های فکری نرم افزار و یا فایل های آموزشی می باشد.

همکاری در فروش

مجموعه آموزشی کسب و کار اینترنتی در منزل را من با توجه به تجربه و کمک گرفتن از استادان و مطالب آموزشی دیگر تهیه نموده ام وروش های کاملا علمی و واقعی را ذکر کرده ایم و اگر شما هم می خواید با فروش این فایل و یا فایل های خود کسب درآمد نمایید مراحل زیر را انجام دهید :

1- ابتدا در فورکیا عضو شوید

عضویت در فورکیا

2- طبق راهنمای فورکیا تنظیمات را انجام دهید ( اختیاری است ) :راهنما

3- اولین مطلب یا محصول خود را در سایت قرار دهید این مطلب می توانید یک مطلب کپی شده از یک سایت، یا یک متن برای دوستان خود و ...باشد (تا قسمت همکاری در فروش سایت شما نمایش داده شود)

چون این فایل پرفروش می باشد بعد از گذاشتن اولین مطلب خود این فایل در صفحات سایت شما نمایش داده می شود و هر کس از طریق سایت شما و یا از لینک شما این فایل را خریداری نماید 70 درصد پورسانت بازاریابی ( 70 درصد درآمد من ) را دریافت می کند و 30 درصد آن برای من واریز می شود.

همکاری - تبریک

تبریک به شما : بعد از مراحل بالا شما یک سایت و فروشگاه حرفه ای دارید و اولین استارت یک کسب و کارت اینترنتی را زده اید... ( البته یکی از روشهای کسب درآمد اینترنتی همین روش است )

حال این سوال برای شما پیش می آید که چگونه برای سایت خود که آلان به جز این فایل چندین فایل پرفروش دیگر هم قرار دارد بازاریابی کنم ؟ یا به دوستانم معرفی نمایم ؟

جواب : شما بعد از ساختن سایت خود در فورکیا برای کلیه دوستان خود تبلیغ ارسال کنید، از طریق تلگرام، واتس آپ، فیس بوک، ایمیل، تلفنی و ... با هر روشی که دوست دارید سایت خود را معرفی نمایید و از درآمد آن لذت ببرید. مزایای " مجموعه کسب و کار اینترنتی در منزل " را ذکر نمایید تا آنها هم این مجموعه را از طریق سایت شما خریداری نمایند و شما 70 درصد از مبلغ فروش فایل را دریافت نمایید.

شما برای سایت خود تبلیغ انجام می دهید و همه منافع آن متوجه خود شماست

 

در این مجموعه روش های تبلیغات هم ذکر شده است.

شما می توانید فایل های دیگر خود را نیز برای فروش بگذارید.

 

خرید : کسب و کار اینترنتی در منزل

 

یا میتونید به من ایمیل بزنید mehdizivari35@gmail.com  یا یا با این شماره در تلگرام ارتباط برقرار کنید 09198220577 

موفق باشید

 

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 211

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • آموزش آرایش برای بانوان
    • آموزش کامل نرم افزار کورل‌دراو (CorelDRAW)
    • میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟
    • ۲۰۰ فاکتور موثر در سئوی سایت
    • دانلود کتاب شانس دوباره

    @mehdizivari60

    ما خیلی خفنیم