تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

با درآمد از اینترنت رییس خودت باش


آموزش‌های جنسی و زناشویی


اصول حرفه ای بوسیدن همسر چیست؟

از آن جایی که لب های زن عضو تحریک کننده شماره یک او به شمار می روند ، این مهم است که شما احساسی ماندگار و محرک برای همسرتان به جای بگذارید . مهارت در بوسیدن تنها شامل دانستن چگونگی عملکرد زبانتان داخل دهان همسرتان بدون صدمه زدن به لوزه هایش نیست . بلکه ، شامل کل دهان ، لب ها ،‌زبان ، دندان ها و بقیه ی قسمت های بدن نیز می شود ....

 

یک دستان را در اختیار خانم تان قرار دهید
موقعیت قرار گرفتن دست هایتان روی بدن او در هنگام بوسیدنش بسیار حائز اهمیت است . محکم اما به نرمی صورتش را بگیرید ضمن این که زبانتان را داخل دهانش می برید و لب هایش را می مکید ، این کار قطعا برایش بسیار لذت آور خواهد بود .

.
بعلاوه ، به عقب کشیدن موهایش از پشت سر یا فشار دادن قسمتی از بدنش که زیر پستان ها قرار دارد – گوشت روی دنده ها – می تواند برای بعضی ها آزار دهنده باشد .
حرکات زبان :
از آن جایی که شاید بوسیدن شریکتان یکی از مهم ترین بخش های معاشقه شما هم باشد ، چند روش وجود دارد که مطمئن شوید زنتان چگونه دوست دارد بوسیده شود .
چون مردم ، اغلب آن گونه که دوست دارند با آن ها رفتار شود عمل می کنند ، به شیوه ای که او برای بوسیدن شما به کار می برد دقت کنید که شاید این همان شیوه ای است که دوست دارد شما او را ببوسید . آیا او لب های شما را گاز می گیرد یا سعی می کند به آرامی تمام آب روی زبان شما را بمکد ؟ خب هیچ چیز در نیا مثل مقابله به مثل نیست !
فوت و فن معامله:
دوست داشتید او چگونه شما را ببوسد ؟ آیا او خیلی سریع می بوسد یا خیلی یواش ، یا بدون زبان ، با مکث ؟ اول از همه به او نگوئید که چه چیزی دوست ندارید ، در عوض آن چه را دوست دارید بیان کنید . بدین ترتیب اصلا احساساتش را جریحه دار نخواهید کرد .
دهانش را کنترل کنید!
دفعه ی بعد که او را می بوسید ، صورتش را با دستانتان بگیرید و آن گونه که دوست دارید شما را ببوسند او را ببوسید . اگر این واقعیت که شما کنترل وی را در اختیار دارید او را به هیجان نیاورد ، این زبان شهوت ناک شماست که نقش اصلی را باید بازی کند .
کمی بازی کنید
به او بگویید که بوسیدنش شما را بسیار هیجان زده می کند و سپس فرض کنید که نقش هایتان عوض شده و از او بخواهید تا همان طوری که او را بوسیدید شما را ببوسد چون می خواهید بدانید چه احساسی دارد . او بسیار خوشحال خواهد شد که به خواهش شما پاسخ دهد .
طولش بدهید
تقریبا چیزی در دنیا به پای بوسه های طولانی ، آرام ، آبدار و اغوا کننده نمی رسد . زن شما قطعا علاقه شما به خودش را از طریق همین لحظات بوسه آبدار و طولانی احساس خواهد کرد . پس محکم و عمیق ببوسیدش .
آموختن چند نکته ساده می تواند در برخی حرکات مهم زبان ، به شما بسیار کمک کند . حالا که پی بردید چگونه او را همان طور که دوست دارید مشغول بوسیدن کنید بهتر است سرغ روش های تجربی برویم که او را برای همیشه به یاد شما و دوست دارتان نگه می دارد .
زبانش را بمکید...
با دهانتان به نرمی زبانش را مک بزنید . اگر دوست دارد ، به همان روشی که چوچوله اش را می مکید این کار را انجام دهید . او کاملا به سرعت تحریک می شود و شاید پس از آن شما بتوانید بگذارید انگشت تان را بمکد .
لبانش را با زبان تان بلسید
خلاقیت به خرج داده و لب های بالا و پایینش را به شیوه ای آرام و با احساس لیس بزنید . وقتی که با بزاقتان به اندازه ی کافی آن ها را لیز کردید ، لب هایتان را دور لب هایش قرار دهید و بگذارید بزاقتان دهان هر دویتان را خیس کند .
لب هایش را بمکید
اگر لیسیدن لب هایش برایتان کافی نبود و بیشتر خواستید ،‌شروع به مک زدن لبهایش کنید . هر لب را جداگانه بمکید ، کسی دوست ندارد دهانش را به لوله جارو برقی بچسباند . هنگام مکیدن لب ها مراقب باشید ؛ خیلی خشونت به خرج ندهید .
سراغ جاهای دیگر هم بروید..
خجالتی نباشید ، شما محدود به بوسیدن لب هایش نیستید . تمام صورت و بدن قلمرو تاخت و تاز شماست . چرا بوسه فرانسوی را در مورد چانه ، گردن و پستان هایش به کار نمی برید ؟ یا می توانید چشمانش ، قسمت زیر گوش هایش یا مچهایش را ببوسید .
از نتایجی که بر اثر خلاقیت عایدتان می شود شگفت زده خواهید شد . آن چیزی که واقعا نیاز دارید تمایل پرداختن به همه چیز است . اگر تا به حال در مورد تکنیک های بوسیدن فکر نکرده اید ، حالا اصول حرفه ای بوسیدن را می دانید .

 

اگر شما هم به يک فروشگاه يا سايت حرفه اي و کاملا رايگان نياز داريد و دوست داريد کسب درآمد نماييد در فورکيا عضو شويد.

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2199

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • آموزش آرایش برای بانوان
    • آموزش کامل نرم افزار کورل‌دراو (CorelDRAW)
    • میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟
    • ۲۰۰ فاکتور موثر در سئوی سایت
    • دانلود کتاب شانس دوباره

    @mehdizivari60

    ما خیلی خفنیم