تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

با درآمد از اینترنت رییس خودت باش


مرسدس بنز جدید A45 AMG


شرکت مرسدس ـ بنز از میان انبوه مدل‎های بسیار هیجان‎انگیزی که این روزها پشت سر هم به بازار دنیای خودرو معرفی می‎کند، تیپ جدید بنز A45 AMG خود را در قالب Edition 1 معرفی کرد. آن‎چه که در این تیپ ودر برترین هاچ‎بک خود برای شما به ارمغان آورده است، طراحی‎های ظریفی است که به هنرمندی تمام روی آن پیاده شده است.

mercedes-announces-a45-amg-edition-1-medium_511

البته امکانات متعدد دیگری نیز به‎صورت آپشن در این بنز جدید ارائه شده است که بهتر است بیش‎تر آن‎ها را موقع خرید سفارش دهید. شاید بد نباشد بدانید که سفارش یکجای این آپشن‎ها از خرید تک‎تک آن‎ها در آینده، بسیار مقرون به صرفه‎تر است.

همان‎طورکه از نمای خارجی پیداست، رنگ سفید A45 به شکلی کاملاً حرفه‎ای پیاده شده است. هم‎چنین، خطوط خاکستری رنگ بر روی سقف، بدنه، و کاپوت باعث شده است تا چهره اسپرت آن نمایان‎تر شود. شایان ذکر است، رنگ قرمز که با زیبایی خاصی در جلو پنجره، بال عقب، آینه‎ها، و کالیپرهای ترمز به‎کار رفته است همراه با تایرهای ۱۹ اینچی مشکی رنگ، هنر طراحی به‏کار رفته در این بنز را به نهایت شگفتی رسانده است.

mercedes-announces-a45-amg-edition-1-medium_6

به‎طور کلی رنگ‎های مشکی و قرمز به ویژه در طراحی داخلی این خودرو، جزء رنگ‎های غالب به شمار می‎روند. منسوج به‏کار رفته در فضای داخل این خودرو زیبا، چرم دست‎ساز با نام تجاری ARTICO و میکروالیاف با نام تجاری DINAMICA است که در تمام صندلی‎ها، فرمان، و حتی داشبورد خودرو کار شده است.

گفتنی است، طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت خودروسازی مرسدس ـ بنز، این خودرو با داشتن یک توربوموتور استاندارد به حجم موتور ۲۰۰۰ سی‎سی می‎تواند نیرویی معادل ۳۵۵ اسب بخار تولید کند.

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 382

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • آموزش آرایش برای بانوان
    • آموزش کامل نرم افزار کورل‌دراو (CorelDRAW)
    • میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟
    • ۲۰۰ فاکتور موثر در سئوی سایت
    • دانلود کتاب شانس دوباره

    @mehdizivari60

    ما خیلی خفنیم