تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

با درآمد از اینترنت رییس خودت باش


راه آسان فروش در بازاریابی شبکه ای بیز


اگر شما تازه وارد این صنعت شده اید و یا حتی اگر مدتی در این کار هستید، یکی از اولین کارهایی که باید بتوانید آنرا صحیح انجام دهید، فروش محصولات شرکت است. به همین دلیل است که بازاریابی شبکه ای را بازاریابی محصولات نیز می نامند. شما محصولات شرکت را از طریق تبلیغات فرد به فرد به افراد معرفی می کنید و اقدام به فروش می نمایید.

 

در ادامه شما با 5 راه آسان فروش آشنا می شوید.

1-ببینید نسبت به چه محصولاتی اشتیاق دارید؟ قبل از اینکه در شرکت های بازاریابی شبکه ای عضو شوید محصولات تمامی آن شرکت ها را بررسی کنید. ببینید شخص شما نسبت به چه محصولاتی علاقمند هستید و تلاش کردن برای فروش کدام محصولات را بیشتر می پسندید. خود من شخصاً نسبت به محصولات خوراکی حس بهتری دارم و همیشه از فروش آنها لذت می بردم.

 

شرکت های مختلف محصولات مختلفی را عرررضه می کنند، لوازم آرایشی بهداشتی،خوراکی ها و....

 

شما باید انتخاب بکنید که کار بر روی محصولات کدام شرکت برای شما لذت بخش تر است. مثلاً زمانی که من می خواستم وارد این شاخه شوم به یاد می آورم شرکتی با محصولاتی وجود داشت که عموماً آرایشی بهداشتی بود و از آنجایی که همه می دانیم مشتری این نوع اجناس عمدتاً خانم ها و فروش جنس به آنها لذت نمی بردم و من شرکتی را انتخاب کردم که می توانستم محصولات آن را به همه اقشار جامعه بفروشم.

 

2- بازار هدف خود را انتخاب کنید.

 

هنگامی که می خواهید اقدام به فروش محصولات بکنید باید ببینید چه افرادی ممکن است مشتری درازمدت شما باشند.خیلی مهم است که شما چند مشتری در ماه دارید و چه مبلغی در ماه می توانید فروش داشته باشید. اکر شخصی یک محصول از شما خرید و مجداً آن خرید را تکرار نکرد، به هیچ عنوان دلسرد نشوید. اگر شما نسبت به محصولی علاقه دارد هیچ انتظاری نداشته باشید بقیه هم همین اشتیاق را به آن محصول داشته باشند. مثلاً من گروهی را می شناسم که ماهانه مبلغ زیادی خرج عطر و لوازم بهداشتی و آرایشی خودشان می کنند یا مثلاً افرادی که به خریدن خوراکی های با کیفیت اهمیت می دهند و برای آن هزینه می کنند. اینها همه در مورد اولویت هاست مثلا من به بوی خوب خیلی اهمیت می دهم و همیشه دوست دارم عطرهای خوشبو و متنوع بخرم.

 

یک نکته خیلی مهم در شناسایی بازار هدف این است که ببینید افراد مخاطب شما به چه زمینه ای علاقمند هستند. مثلاً ورزشکاران همیشه بودجه ای برای محصولات غذایی سالم در نظر می گیرند. این قشر بهترین اهداف برای فروش مواد غذایی هستند زیرا به خودی خود خریدشان را انجام می دهند فقط کافی است به محصولات شما اعتماد کنند.

 

3- شبکه های اجتماعی:

 

پاتوق همه این روزها کجاست؟ آنها در شبکه های اجتماعی می چرخند! جایی که میلیاردها نفر مشغول و سرگرم هستند. یکی از بهترین مکان ها برای شناسایی مخاطبان و اقدام به فروش محصولات در شبکه های اجتماعی است. جایی که شما می توانید با افراد مختلف آشنا شوید، خصوصیات آنها را بفهمید و بدانید کار کردن بر روی چه محصولی برای آنها مناسب است. شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید!

 

4- از مشتری ها بخواهید افراد دیگری را معرفی کنند:

 

اگر روابط خوبی با افراد داشته باشید، چه مشتری شما باشند، چه نباشند، می توانید از آنها درخواست کنید مشتری های بیشتری به شما معرفی کنند، افرادی که به جنس شما علاقمند باشند.

 

شما همچنین می توانید از افرادی که مشتری شما هستند و از محصولات شما لذا می برند، درخواست کنید که سخاوتمندانه نفرات دیگری را به شما معرفی کنند.

 

همچنین می توانید از افرادی که مشتری شما هستند و از محصولات شما لذت می برند، درخواست کنید که سخاوتمندانه نفرات دیگری را به شما معرفی کنند.

 

همچنین می توانید با دیگر همکارانتان صحبت کنید. مشتری را بین هم جابجا کنید. آنها مشتریانی که به شاخه فروش شما علاقمند هستند را به شما معرفی کنند و شما هم نفراتی را مه به درد آنها می خورد را که معرفی کنید.

 

5- به رویدادهای مختلف بروید و روابط جدید بسازید.

 

بازاریابی شبکه ای به این دلیل شبکه ای نام گذاری شده است که در مورد بازاریابی در شبکه خودتان است. شبکه خانواده، دوستان هم کلاسی ها و .....پس شروع به ساختن شبکه های وسیع تری بکنید. به رخدادهای مختلف بروید، دوستان جدید پیدا کنید.

 

اگر مایل به ساختن روابط جدید نیستید، احتمالاً بازاریابی شبکه ای کار مناسبی برای شما نیست! ولی اگر در پس شخصیتتان پیدا کردن دوستان جدید و روابط بیشتر را دوست دارید، احتمالاً عاشق این کار می شوید و طبیعتاً در آن موفق می شوید. من سالیان استکه مشغول فروش محصولات شرکت بازاریابی شبکه ای هستم و از آن زمان افراد زیادی به من گفتند که ما نمی توانیم اجناس را بفروشیم یا من در فروش خیلی ضعیفم هستم. من همیشه از این حرفها تعجب می کنم زیرا به نظر من فروش یکی از آسان ترین کارهای دنیاست. من شغل دیگری را نمی شناسم که برای دوست شدن با افراد جدید به شما پول بدهد!

 

این رازی است که اکثر مردم آن را تشخیص نمی دهند: فروختن، فشار آوردن و یا قانع کردن افراد برای خرید کالا نیست. فروشندگانی که از این طریق اقدام به فروش می کنند هیچ وقت حرفه ای نمی شوند و احتمالاً اصلاً آموزش فروش ندیده اند و هیچ وقت نمی توانند خیلی پیشرفت کنند. بازاریابان و فروشندگان موفق افرادی هستند که فقط محصولات را پیشنهاد می دهند به کسانی که از قبل به عنوان مخاطب خود شناسایی کرده اند، این یک راز است که هرگز نباید خریداران را تحت فشار گذاشت.

  انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 558

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • آموزش آرایش برای بانوان
    • آموزش کامل نرم افزار کورل‌دراو (CorelDRAW)
    • میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟
    • ۲۰۰ فاکتور موثر در سئوی سایت
    • دانلود کتاب شانس دوباره

    @mehdizivari60

    ما خیلی خفنیم