تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

با درآمد از اینترنت رییس خودت باش


شرکت بازاریابان ایرانیان زمین


شرکت بازاریابان ایرانیان زمین که به اختصار ©BIZ نامیده می شود، با هدف اعتلای فرهنگ بازاریابی شبکه ای در ایران پا به عرصه وجود گذاشته و تمام تلاش خود را در اجرای این امر خواهد نمود. صنعت بازاریابی شبکه ای که بعد از گذشت بیش از یک دهه "در کشور ما بعد از بومی سازی توانست جایگاه قانونی خود را پیدا کند، اکنون به عنوان یکی از قدرتمند ترین روش های فروش در ایران شناخته می شود که می تواند در آینده ای نزدیک الگوی فروش بسیاری از شرکت ها گردد و در این راستا بسیاری از مشکلات مربوط به بیکاری در نسل جوان را برطرف سازد.

شرکت ©BIZ از طرح بازاریابی پیشرفته ای بهره برده که این طرح یکی از استاندارد ترین و بهترین روش های فروش در صنعت بازاریابی شبکه ای می باشد و در آن تمام استانداردها و معیارهای مورد ارزیابی توسط وزارت صنعت و تجارت و نهادهای ذیربط که در صنعت بازاریابی شبکه ای در ایران وجود دارد، مورد تایید قرار گرفته است و ما به صورت مستقیم زیر نظر كمیته نظارت بر بازاریابی شبكه ای وزارت صنعت و تجارت فعالیت می نماییم.

فعالیت شرکت ©BIZ معرفی و ارایه کالاهای شرکت آمگا گلوبال کیش توسط بازاریابان و اعضای خود در غالب یک طرح درآمدزایی چند سطحی به مشتریان و مصرف کنندگان خود در سرتاسر ایران عزیز می باشد.

خاص بودن و بی همتا بودن محصولات ما به دلیل کیفیت بالا و تکنولوژی مورد استفاده در تولید این کالاها که بصورت اختصاصی در اختیار شرکت اصلی در سنگاپور می باشد و عدم قابلیت کپی برداری از آنها و تحت قوانین کپی رایت بین المللی قرار داشتن و همچنین ساختار درآمدزایی منحصر بفرد ما، این امکان را برای هر فردی ایجاد میکند تا به کسب درآمد سالم از طریق بازاریابی این محصولات بپردازد.

اُلویت اول مردم در جوامع صنعتی امروز، بهداشت و سلامتی جسم و روان بوده و هرچه تکنولوژی پیشرفت کند این نیاز بیشتر خواهد شد، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا سهم ما از بازار هدف با رشد روز افزونی روبرو باشد و بتوانیم سهم قابل توجهی از بازاریابی شبکه ای در ایران را در اختیار بگیریم.

 

  انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 261

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • آموزش آرایش برای بانوان
    • آموزش کامل نرم افزار کورل‌دراو (CorelDRAW)
    • میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟
    • ۲۰۰ فاکتور موثر در سئوی سایت
    • دانلود کتاب شانس دوباره

    @mehdizivari60

    ما خیلی خفنیم