تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

با درآمد از اینترنت رییس خودت باش


کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)


کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)


کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

 

 

بسم الله فروشگاه مصطفی

این روزها با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور، کسب درآمد برای خیلی از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند یک شغل کارمندی داشته باشند به سختی درس می خوانند و عده ای دیگر که نتوانند درس بخوانند نیز راه های دیگری را انتخاب می کنند. هرکس به طریقی در تلاش است تا بتواند کسب درآمد و زندگی ایده آلی برای خودش داشته باشد. اما مهم این هست که بهترین کار و پرسودترین کار در حال حاضر چیست؟ برای پاسخ این سوال باید به افراد موفق مراجعه کنیم. من در بین سخنران های انگیزشی و افراد موفق آمریکا، آقای جیم ران که خودش استاد دو سخنران بزرگ دیگر یعنی آنتونی رابینز و دارن هاردی هستن رو قبول دارم. چون فردی بودن که تونستن دونفر بسیار موفق دیگه رو بسازن. خب ببینیم ایشون چی میگن:

سودبردن بهتر از دستمزدگرفتن

خب همه میدونیم که درآمد با انجام یک کار بدست میاد. کارها هم دونوع هستن. یا کارآفرینی و یا کارمندی(کارگری)! توی کارآفرینی شما کارتون رو خودتون ایجاد می کنید و درآمدتون از سود فروش محصولات یا خدمات بدست میاد. خب پس طبق حرف آقای جیم ران که گفتن نخستین اصل ثروتمند شدن اینه که سود بردن بهتر از حقوق یا دستمزد گرفتن هست، پس باید برای ثروتمند شدن کارآفرینی کرد. چون شما میتونین یاد بگیرین چطور سودتون رو چند برابر کنید اما هیچوقت نمیتونین زمان خودتون رو چند برابر کنید. حقوق یا دستمزد گرفتن هم که توی کارمندی و کارگری وجود داره و بدترین نوع معامله است! چون شما زمان خودتون رو که یک چیز محدوده و برای همه 24ساعت در روز هست، میاین با پول معامله می کنید و اگه روزی نتونید این معامله زمانتون با پول رو انجام بدین و خدای ناکرده مریض باشید، درآمدتون هم قطع خواهد شد چون درآمدتون از نوع فعال هست و شما باید فعالیت داشته باشین تا به درآمد برسین. هرکاری هم بکنید نمی تونید زمان خودتون رو که همون 24ساعت هست رو چند برابر کنید. اما توی کارآفرینی شما میتونید هم درآمد فعال داشته باشین و هم درآمد غیرفعال :) درآمد غیرفعال یا انفعالی نوعی از درآمد هست که شما بدون انجام کاری باز هم درآمد خودتون رو دارین و این بهترین نوع درآمد هست که فقط توی کارآفرینی وجود داره.

خب داشتیم می گفتیم که با این وجود باز افراد زیادی برای رسیدن به شغل کارمندی تلاش زیادی برای درس خواندن می کنند. اما متاسفانه اکثر این تلاش ها بی نتیجه می مانند! چون تعداد افراد بیکار در کشور ما بسیار زیاد هست و ظرفیت ادارات و شرکت ها هم محدود! کسانی که درس می خوانند و کنکور می دهند، معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست می خورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن تحمل کردند، به راحتی هیچ و پوچ می شوند و بر باد می روند. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب می کنند و درس نمی خوانند، که متاسفانه 95درصد از این افراد چون اهل مطالعه و درس خواندن نبودند اصول کارآفرینی را هم نمی دانند، معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیردست این و آن می شوند و تا آخرعمرشان هم زیر دست می مانند.

 

برای توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید 

  انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 197

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • آموزش آرایش برای بانوان
    • آموزش کامل نرم افزار کورل‌دراو (CorelDRAW)
    • میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟
    • ۲۰۰ فاکتور موثر در سئوی سایت
    • دانلود کتاب شانس دوباره

    @mehdizivari60

    ما خیلی خفنیم