تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

با درآمد از اینترنت رییس خودت باش


خروج شرکتهای بازاریابی شبکه ای ایران از مرزها


چکیده :افتتاح و آغاز فعالیت برون مرزی شرکتهای بازاریابی شبکه ای کشورمان با رسیدن به استانداردهای جهانی، صداقت، اخلاق حرفه ای، محصولات با کیفیت، طرح های درآمدی زایی مناسب و ...

 
 

خروج شرکتهای بازاریابی شبکه ای ایران از مرزها

در سالهای گذشته زحمات زیادی برای قانونی شدن فعالیتشرکتهای بازاریابی شبکه ای در کشور کشیده شد. آنهایی که شاید امروز هیچ اسمی حتی از آنها باقی نمانده. کسب و کاربازاریابی شبکه ای در کشورمان روزهای سختی را پست سر گذاشت… مجله بازاریابی شبکه ای به نوبه خود ضمن قدردانی ویژه از زحمات آنها ( تمامی مدیران، لیدرها، دست اندرکاران و افرادی که تا به امروز تلاش کردند نتورک مارکتینگ در ایراندر سایه قانون حرکت کند )، امروز شاهد انتشار اخبار مربوط به ۱۷ شرکت بازاریابی شبکه ای فعال در کشور عزیزمان ایران است.

و اما امروز … این روزها کمتر کسی است که نام بازاریابی شبکه ای و فعالیت قانونمند آن به گوشش آشنا نباشد. شرکتهای بزرگ و کوچک در کنار هم و بعضا شانه به شانه در حال رقابت برای کسب رتبه های برتر کسب و کار بازاریابی شبکه ای در کشورمان هستند. اگر با مدیران و لیدرهای شرکتهای بزرگ بازاریابی شبکه ای نشست و برخواستی داشته باشید در ویژنهایشان برنامه هایی برای فعالیت و گسترش تیم خود در بخش هایی خارج از مرزهای کشورمان را دارند. برنامه ای که مستلزم رسیدن به استانداردهایی برای پذیرش این شرکتها در کشورهای دیگر است.

در چند وقت گذشته همکاری و افتتاح دفتر شرکت سیمرغ عصر تجارت در کشور مالزی را منعکس کردیم امروز هم خبر خروج و آغاز فعالیت شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ( شرکت بیز ) را به اطلاع شما دوستداران نتورک مارکتینگ ایران می رسانیم.

آغاز فعالیت برون مرزی شرکت بیز

در روزهای گذشته مصادف با اعیاد مبارک شعبانیه { ولادت سرور و سالار شهیدان اما حسین بن علی ( ع ) و برادر با وفایش علمدار کربلا حضرت ابولفضل ( ع ) و سید الساجدین امام زین العابدین ( ع ) } مراسم افتتاحیه و آغاز فعالیت شرکت بیز در کشور عمان و عراق همراه بوده. گزارشهای دقیق تر از این برنامه ها و نوع فعالیت شرکت بیز در این کشورها را به زودی در همین وبگاه ( واحد خبری مجله بازاریابی شبکه ای ) به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

رسیدن به استانداردهای جهانی، صداقت، اخلاق کاری، رفتار حرفه ای، محصولات با کیفیت، طرح های درآمدی زایی مناسب و قدرت پشتیبانی انسانی، نرم افزاری و سخت افزاری می تواند تثبیت کننده فعالیت های خارج از مرزها برای شرکتهای بازاریابی شبکه ای کشور عزیزمان ایران باشد.

با آرزوی شایستگی روزافزون برای تمامی نتورکرهای عزیز. پایدار باشید.

مراسم افتتاحیه و آغاز فعالیت شرکت بیز در کشور عمان

 

 منبع مجله بازایابی شبکه ای 

  انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 510

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • آموزش آرایش برای بانوان
    • آموزش کامل نرم افزار کورل‌دراو (CorelDRAW)
    • میخواهم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم از کجا شروع کنم؟
    • ۲۰۰ فاکتور موثر در سئوی سایت
    • دانلود کتاب شانس دوباره

    @mehdizivari60

    ما خیلی خفنیم